Friday, February 29, 2008

Kakel i koket

Tack alla for era kommentarer om kakelvalet till vart badrum. Jag tror att det faktiskt blir gront och det ar manga av er som har rostat pa den grona fargen.

Nu har jag flyttat over till att valja kakel till koket. Jag vill ha glasskakel dar som ligger som "running borads" (se lanken nedan). Men (igen) sa vet jag inte vilken farg jag vill ha. Antigen nutbrown, golf course, code red eller blue lagoon tror jag...

http://www.reflectionsinglasstile.com/

Forslag, tips nagon???



5 comments:

The Primetime family said...

Nagot som ocksa ar snyggt ar en isad bla glasskiva istallet for kakel. Kanske var ett till alternativ du ville ha men det ar snyggt. Finns aven i olika farger, supersnyggt!

Powell Family said...

Vad snyggt med glaskakel!!! Jag fastnade helt for den roda fargen - tror jag skulle bli snyggt. Och det ar ju en varm och go farg ocksa! Vad har ni bestamt er for for luckor och bankskiva nu da? Vilka farger ar det?

Powell Family said...

Kollade ocksa in glasskiva som alternativ och det var ju super snyggt det ocksa... och kan aven anvandas som anslagstavla... inte illa! Kolla in den har lanken: http://timonhome.blogg.se/1195849224_dgfdg.html

Anonymous said...

Hej

Va kul att jag hittade dig, eller rattare sagt en kompis skickade lanken till mig. Jag bor i Laramie, WY ca 2 timmar fran Denver och jag och min man haller pa och renoverar ett gammalt hus. Jag har precis ocksa borjat blogga ciaplindgren.blogg.se, fast det var bara nagra dagar sen, sa jag har inte hunnit lagga upp sa mycket. Men jag kommer skriva flitigt om vart hus projekt.
Ert hus ser jattefint ut!

Anonymous said...

Kul att hitta till din blogg! Angående glasskivan så är den inte inhandlad än... Vi är lite sega! :) Har kollat upp priset och skivan kommer att kosta runt 5000:- med montering och allt! Lycka till med er renovering!