Tuesday, March 4, 2008

Medicinskåp

Jag har varit ute efter ett medicinskap till Elsa jattelange. Vill kunna lasa in hennes mediciner sa att hon inte kommer at dem. Det enda som jag har hittat har varit dettta snygga skap:



Det ar designat av svensken Thomas Eriksson och kostar hela $649 (=4219 sek)! Lite val dyrt eller hur? Men sa surfade jag in pa Clas Ohlson's websida och hittade detta fina medicinskap:


Det kostar bara 189 sek! Perfekt och jattefint med las sa att flickorna inte kommer in! Gillar att det ar rott eftersom deras badrum kommer ha vitt kakel och rod mosaik! Skapet finns aven i vitt pa deras hemsida.

4 comments:

Tjohalia said...

Den var fin! Kram Sandra

Anonymous said...

Hej!
Tack för din kommentar hos mej! Roligt att du lämnade spår, så jag hittade hit!
Nu ska jag lägga din sida bland mina favvisar!
Kramar!

Anonymous said...

Det är jättefint det medecin skåpet! Jag gillar ju även den vita medecinlådan som finns på Clas Ohlson! :)
kram

Millan said...

Jag gillar verkligen skapet fran Claes Ohlson! Och bra pris ocksa. Jag ar ocksa pa jakt efter ett medicinskap.. just nu ligger alla grejer i en plastbytta uppe pa ett skap. Men nar huset ar fardigt och var sak har sin plats sa kommer jag absolut att kopa nagot liknande!