Tuesday, March 25, 2008

Gungstol med lite lyx!

Igar bestallde jag en ny rocker/glider (gungstol) till lillasysters rum! Den vi haft till Elsa var jag aldrig nojd med. Jag salde den i forra veckan och la pengarna pa en riktigt skon fatolj som man kan gunga med fram och tillbaka samt snurra runt i.

Gissa viklen farg jag kopte den i??? Jo en harligt bla/gra farg! Jag valde mellan en rod eller bla/gra farg och tyckte att det far racka med att Elsa's rum ska ga i rosa och rott. Lillasysters far ga i bla/gratt, brunt och kanske oranget. Ja det kanske tom blir rosa i hennes rum med ;-)


Farolj


Fotpall

Fotpallen som hor till gungar den med sa det kommer bli jatteskont och mysigt att sitta i den och amma, lasa sagor och mysa med barnen! Tyvarr kommer den inte forran om 8 veckor - jag vill ga den nu!!!

Tyvarr hittade jag ingen bild pa tyget som jag valde.

2 comments:

www.gottablandat.wordpress.com said...

ooo sa snygg och vad härligt att sitta och amma i den!

Unknown said...

Åhh... en så´n skulle jag också vilja ha! Verkar ju helt underbar.
Kram kram