Sunday, March 23, 2008

11 lador och lite isolering

I gar kom 11 lador med kakel till vart badrum!!! Det ser jattefint ut och jag ar nojd med mitt fargval! Phu!

I fredags "skolkade" jag fran jobbet. Jag och Steven jobbade istallet hela dagen uppe pa huset. Jag sopade hela huset, testade kakelprover i olika rum, forberdde for isolering och gipsplattor och sa drog vi kabel till satelliten.

Pa kvallen var jag alldeles slut i hela kroppen - speciellt ryggen var trott och om.

Nu ar isoleringen och ljuddampningen instatt och imorgon, mandag, ska gipsplattorna borjas att installeras.

I veckan maste jag vara klar med alla fargval samt tapeter sa att malaren kan bestalla farger.

Antligen borjar det handa lite roliga grejer!

2 comments:

Tjohalia said...

Oj så spännade, ska bli kul att se bilder! Kram Sandra

www.gottablandat.wordpress.com said...

hittade hit från åses sida. vad spännande, vad kul att få följa er renovering av huset! ser att ni ska fa syskon i maj, hur gammal är den första dottern? kram