Friday, April 11, 2008

Alldeles for sott till barn!

Nu far jag ge mig! Hittar alldeles for mycket fint till mina barn! Kolla in den har fina solstolen och gungan tex!


Kan verkligen se min lilla Elsa ligga i denna stol och ata pa en glasspinne


Skulle vara haftig med en gunga inomhus faktiskt i Elsa's rum (kanske istallet for en taklampa - ha ha ha ) - men inte sa praktiskt kanske... Men praktiskt kanske det inte alltid maste vara!?

Dessa (och mycket mer) kan man kopa pa http://www.kidshome.se/

3 comments:

svartataket said...

Vad snygga! Jag letar tyg för att klä om en sådan solstol! Det tyget hade varit härligt...

Trevlig helg!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

www.gottablandat.wordpress.com said...

verkligen underbara, sa härliga färger!!