Monday, January 7, 2008

Köksluckor

I helgen var jag och Steven och tittade pa köksluckor. En larare pa Elsa dagis tog hand om Elsa i 4 timmar sa att vi i lugn och ro kunde titta. Vi hittade jattefina luckor pa en affar som heter The Great Indoors. Sa nu vet vi vilken stil och vilket traslag vi vill ha. Vi ska ga till nagra fler köksaffarer for att fa mer priser.

Vi vill att koket ska se modernt ut men anda vara varmt och inbjudande. Det ar ju i koket som vi kommer att vara mest i som familj.

Har ar nagra bilder, och en websida med bilder, pa den stil vi gillar. Trasalget heter Red Birch (röd björk).


Röd björk


Fint och moderna kök av björk (inte röd björk)

Bilder pa kok med rod bjork traslag

2 comments:

Unknown said...

Vilken underbar blogg du har! verkligen inspirerande att läsa!

tycker båda köken är rikritgt fina. jag tycker nog bäst om det nedre för det är ljusare, men det övre är nog riktigt snyggt med rätt belysning!

mallan said...

Vad roligt med kök! Det är bland det bästa tycker jag! Jag tror inte jag har sett röd bjärk innan, men det var väldigt fint!

Tycker om båda köken, fast på olika sätt. Jag tycker det översta känns varmare & mysigare på något sätt.