Wednesday, January 30, 2008

Kakel tokig!


Fint med en vagg i flera olika farger och resten en endast en farg


Min favorit farg - ljus gront! Tankte ha en vagg med lite olika grona farger och resten i denna farg. Tror det blir fint och man far en mysig spa-kansla. Vad tror ni???

Jag kikar runt varje dag pa denna websida som har sa fint glas-kakel. Det ar det som jag vill ha i Master bathroom antingen i ljusblatt eller ljusgront. Kolla in deras fina websida och kika pa deras fina foto galleri. Det som jag gillar mest ar Ashland serien eller Cartglass Classic serien. Sa fina bilder pa lackra badrum!!!

http://www.hakatai.com/

1 comment:

The Cadwell family said...

Far man boka tid till ert SPA..?

SA fint det blir Petra, och huset ser ju NASTAN klart ut pa utsidan, jamfort med sist nar jag var inne o kikade !Superskoj att du foljer husbygget sa har pa blogg.
Ser fram emot inflyttning....
KRAMILLA