Sunday, December 16, 2007

Barnsang

Just nu haller jag pa att leta sang till Elsa, efter som hon kommer att behova en ny i Maj da bebis nr2 kommer. Jag vill ha en vit sang eftersom hennes mobler i hennes nya rum kommer vara vita. Alla sangar som jag hittat finns inte i vitt, men da far man val mala. Har nedan ar nagra som jag hittat och gillar.


Min favoritsang till Elsa. Modellen heter "Petra"


Sangen "Petra"


Sang med forvaring under


Sangen ovan blir sedan en liten soffa!


Sang med lada till forvaring under


Sang med en litten soffa. Liknar min favorit ovan fast till ett mycket billigare pris. Maste kolla om man kan mala om denna sang.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Petra!
DeVarför jag får fotografera husen är för att jag jobbar som säljare för Eksjöhus i Sverige. Vi har alltså sålt dessa husen i Blekinge och när vi slut besiktigar dem så fotograferar jag alltid en väldig massa! :)
Bilderna kommer sedan, en del av dem, på Eksjöhus hemsida med.
kram!!