Friday, November 16, 2007

Tvattstall i master badrummet

Just nu haller vi pa att forsoka valja ut tvattstall och kranar till master badrummet. I USA har man alltid ett "master bathroom" i anslutning till "master bedroom". Det ar mycket att valja mellan, stilar, priser och funktion. Jag gillar den vita, stelrena spa looken men klassika raka linjer. Detta tvattstall tycker jag ar tufft och det kommer till en bra $ ocksa.

For ovrigt sa gillar jag kranen pa bilder och har hittat en likadan pa Craigslist for ett superbra pris som jag ska titta pa pa Sondag. Den kranen skulle passa bra i badrummet pa 1:a vaningen - sk powder room. Ett badrum men endast toalett och handfat.

4 comments:

Hem och Lycka said...

Å, det där handfatet och kranen var ju urtjusigt! kram

Unknown said...

Vilka snygga grejer du hittar!! Soffan är kanonfin och handfatet är superläckert, liksom mjukisbakelserna. Ert hem kommer bli kanonfint!
Kram kram

Anonymous said...

Riktigt snyggt, både handfatet och kranen! Skulle vilja ha något liknande till vår lilla wc.. Men det blir alltid bort prioriterat för annat.. men någon gång så kommer jag slå till! :)
kram

Anonymous said...

People should read this.